Darkangel

Mellan sommarens längtan och vinterns köld

Sömn del 1

Publicerad 2006-11-15 09:25:55 i Min hälsa,

Efter att inte ha fått sova på två nätter så hoppades jag att det var dags nu.
Gjorde misstaget att lägga mig och vila vid halvsjutiden. Stort misstag! Jag somnade förstås. Och sov så gudomligt skönt i en halvtimme. Helt avslappnad och varm i kroppen. Precis som jag brukade sova för ca 10 år sedan innan jag blev sjuk.
Men Mumma skulle ut på kvällspromenad så jag tvingade mig att vakna.
Var så trött att jag mådde illa.
Mumma var snabb så efter bara fem minuter var vi inne igen.
Jag kastade mig ner i sängen och kollade Bones i tv. Blev trött och somnade innan Grey’s anatomy började. Vilket helt klart visar hur slut jag var.



Andra bloggar om: , , ,

Kommentarer

Postat av: MyyZz

Publicerad 2006-11-15 23:06:57

Skönt att du fick sova till slut iaf. Mumma kände väl på sig att matte var sömnig. En medkännande hund juh. :-)

Postat av: Darkangel svarar MyyZz

Publicerad 2006-11-15 23:16:43

Hon är en pärla!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela