Darkangel

Mellan sommarens längtan och vinterns köld

Vad vill du?

Publicerad 2006-11-27 00:09:11 i Hunden Mumma,

7484

7482

En halt hund som nu ligger på änglaplädarna.

Som är sju år, åtta månader och två dagar.

Som är lite grå vid nosen och på hakan.


En hund som är trött ikväll. Och lite sur. Som morrar åt mig när jag kommer och vill klappa henne.

Hon behöver pysslas om lite nu. Massor av mys vill hon nog ha.


Så jag ska släpa min trötta kropp till sängen och gosa ner mig på kudden bredvid Mumma.

Titta på några avsnitt av Bones. Och klappa Mumma på magen.

Kommentarer

Postat av: Anna

Publicerad 2006-11-27 08:21:21

Men åhhhh vilken gos nos??? Man ser på bilderna att " Men hallå? Va håller du på me..kom & lägg dig kvinna"..he he..här har Crisse snott alla fleece filtar utom en..den har jag gömt!! Ha det gött..kraaam!

Postat av: Gunnel

Publicerad 2006-11-27 19:36:55

Stackars Mumma .. är hon halt igen. Hoppas det inte blir långvarit.

Postat av: Darkangel svarar Anna

Publicerad 2006-11-28 00:18:16

Hon undrade vad fasen jag höll på med! :)
Sen när jag lade mig i sängen hoppade hon ner därifrån! Mumma rules!

Kram tillbaka!

Postat av: Darkangel svarar Gunnel

Publicerad 2006-11-28 00:18:44

Hon var lite bättre idag. :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela