Darkangel

Mellan sommarens längtan och vinterns köld

Bra hårdag

Publicerad 2006-10-14 03:15:17 i Lite av varje,

Jag hade en helt fabulous dag idag. Äntligen är dom dåliga hårdagarna över.
Håret är så fint klippt att jag egentligen borde lägga ut en bild på bloggen. Åtminstone på nacken. Oh, så kort hår jag har där igen.
Visst är det lite barnsligt att bli så förtjust över en ny frisyr. Men när frisören berömmer min fina nacke (!) så blir jag lite barnsligt glad. Och det kan väl få vara okej att bli lite barnsligt glad över en komplimang.

Den hysteriskt röda hårfärgen har tack och lov dämpat sig nu. Färgen är som den brukar vara. Lite lätt röd ton.

Kommentarer

Postat av: SoP

Publicerad 2006-10-14 03:27:56

Klart man ska bli glad över beröm o komplimanger!

Postat av: Darkangel svarar SoP

Publicerad 2006-10-14 03:42:51

Jaa!
Men ibland är det så svårt. Knäppt!

Postat av: Gunnel

Publicerad 2006-10-14 16:42:02

Nu vill vi se beviset. Fram med kameran bara!!

Postat av: Darkangel svarar Gunnel

Publicerad 2006-10-15 04:36:01

Jag måste samla mod. Tar väl några år eller så...

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela