Darkangel

Mellan sommarens längtan och vinterns köld

Dåliga hårdagarna fortsätter

Publicerad 2006-10-10 16:01:44 i Dagens,

Idag skulle jag ju dessutom äntligen få klippa mig. Som jag har längtat. Nu fick jag avboka tiden. Fanns inte en chans att klara att köra bil till stan. Jag vill helst inte ställa in tider som jag bokat. Det är bättre att kämpa. Känns alltid bättre när jag klarat det jag planerat och det är värt mycket. Men köra bil när jag inte kan stå på benen det gör jag aldrig.

Dom senaste gångerna jag varit hos frisören har jag varit riktigt dålig. Tur att jag känner henne bra. Annars skulle hon nog undra varför kunden somnar i stolen.

 

Kommentarer

Postat av: MyyZz

Publicerad 2006-10-10 16:21:25

Å, det är så ljuvligt skönt när någon håller på med håret... så det är lätt att somna.

hoppas livet blir lite bättre snart

*kram*

Postat av: Darkangel svarar MyyZz

Publicerad 2006-10-10 17:02:30

Ja visst är det ljuvligt!
Kram tillbaka vännen!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela