Darkangel

Mellan sommarens längtan och vinterns köld

Fler sommarminnen

Publicerad 2006-10-07 08:30:20 i Sweets for my sweet,

6723

I sommas skulle jag ju gifta mig i kyrkan som ligger så vackert på andra sidan sjön.
På midsommarafton. Men det blev inte så. Bööööööööööööööööl!

Men nästa sommar då ska jag gifta mig där.


6795

Det var ett par som gifte sig i kyrkan i vintras.
Även om man värmde upp kyrkan så var det så kallt att alla frös ordentligt.


Jag väntar nog till sommaren. Jag har ett helt år på mig att övertala någon hunk.
Ska det vara så svårt?


Kommentarer

Postat av: Gunnel

Publicerad 2006-10-07 19:33:47

Vilken mysig liten kyrka och vad fint den ligger. Klart du springer på någon som du kan lura dit :O)

Postat av: Darkangel svarar Gunnel

Publicerad 2006-10-08 01:44:03

Det är så fint där!

Postat av: Magda

Publicerad 2006-10-08 11:42:38

Dagens tips: När det gäller hunkar så krävs det ett fullgott rep, gärna hemvirkat av riktigt snöre. Man gör en liten snara, siktar och fångar. Det går fint att öva på ickehunkar men de bör släppas loss himla kvickt innan de väljer att stanna. Ty det svåra är inte att fånga, utan skaka av sig. Sikta, kasta och dra in ;)

Postat av: Darkangel svarar Magda

Publicerad 2006-10-09 02:20:55

Var ska man lägga snaran? Om halsen eller...?
Nej, vad hemsk jag är. Inte undra på att jag aldrig hittar någon hunk.
Ickehunkar ska man passa sig för. Har jag märkt. :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela