Darkangel

Mellan sommarens längtan och vinterns köld

Gnällstopp för idag!

Publicerad 2006-10-10 16:17:12 i TV och DVD,

Men slut på gnället nu. Jag fick ett paket med posten idag. DVD för hela slanten.

Eftersom jag är helt såld på Prison Break så beställde jag serien Tusenbröder. Jag missade serien på tv men minns att den fick bra kritik. Så nu ska jag se två säsonger om grabbar i fängelse igen. I väntan på att Prison Break fortsätter med en ny säsong. För visst kommer det fler avsnitt?!


En CSI-special där CSI Miami möter CSI NY i en crossover special blir mumma. Jag gillar när serierna korsar varandra.


Och tillslut två avsnitt av I mördarens spår. En av mina favoritserier.
Leif GW Persson intygade att serien är verklighetstrogen. Bara det… :)
Nu när jag börjat titta på ett avsnitt märker jag att jag sett avsnitten förut. Men skitsamma. Helen Mirren är bra och serien är visst nerlagd nu. Så jag kan nog se avsnitten en gång till.

Kommentarer

Postat av: SoP

Publicerad 2006-10-10 18:44:00

det är synd att de la ned den- I mördarens spår- den var bra o Mirren är alltid bra. Jag fick Claudius idag jag- o ett par kattposters-

Postat av: SoP

Publicerad 2006-10-10 18:45:33

föressten--GW är en av Mina favoriter- jag gillar män med hjärna ansluten-;-)

Postat av: Darkangel svarar

Publicerad 2006-10-12 04:23:36

SoP: Jag gillar I mördarens spår. Tuff polis-dam!
GW är underbar. :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela