Darkangel

Mellan sommarens längtan och vinterns köld

Kvalitet slår kvantitet

Publicerad 2006-10-11 05:04:33 i Lite av varje,

Jag fick födelsedagspengar i augusti. Dom skulle användas för att köpa lite snygga kläder.
Jaha, dom försvann till nya platta skärmen till datorn.

Alltså är det återvinning som gäller.

En annan sak är jag också bra på. Jag köper kläder med bra kvalitet.

Jag avskyr H&M och andra lågpriskedjor. Dålig passform, dålig sydda kläder, dålig kvalitet. Det får mig på dåligt humör.

Men när pengarna inte räcker till så blir det plagg därifrån.

Nu vet jag att många modeintresserade köper sina kläder därifrån. Dom är hur söta som helst i sina kläder.

Men jag börjar bli för gammal. Kläderna är inte gjorda för mig.

Jag vill ha kvalitet. Men eftersom ekonomin är knaper blir det återvinning.

Men snart ska jag slå till. Köpa något riktigt snyggt och dyrt.

Kommentarer

Postat av: SoP

Publicerad 2006-10-11 23:24:37

jag köper gärna dussinvaror på H&M o postorder- kanske för jag lessnar så fort- på nåt vis kan man dumpa ett 49kr´s linne utan att "gråta" men ett för 300 spänn blir lite kinkigare-

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela