Darkangel

Mellan sommarens längtan och vinterns köld

Men ring då

Publicerad 2006-10-07 07:28:42 i Sweets for my sweet,

Men en sak med Pyret gör mig arg. Han ringer inte när han är sjuk. Nu har han varit sjuk ända sen i somras och inte ringt en enda gång under den tiden. Ingen allvarlig sjukdom. Plågsam men inte allvarlig.
Jag vill veta hur du mår. Fatta det Pyret!


Jag frågade en gång om han pratat med någon om att kontakta mig om han blir allvarligt sjuk. Och inte orkar själv. Det hade han inte gjort. Förstås.


Det har jag gjort. Är jag allvarligt sjuk eller döende så kommer en kompis att berätta för honom. Sen får han göra vad han vill. Men han vet åtminstone.


Han kommer att dö utan att jag vet något. Jag kommer att få läsa annonsen i tidningen. Fuck!

Kommentarer

Postat av: Gunnel

Publicerad 2006-10-07 19:45:12

Stackar´n. Klart han måste berätta. Inte för jag vet vad han har för fel men han kanske skulle må mycket bättre ifall han hade någon att prata med.

Postat av: Darkangel svarar Gunnel

Publicerad 2006-10-08 01:47:52

Han hade ischias. Inget allvarligt. Men när jag inte hör något på tre månader blir jag orolig.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela