Darkangel

Mellan sommarens längtan och vinterns köld

Mental träning

Publicerad 2006-10-09 04:15:50 i Dagens,

6780

Nu är det dags att sova för jag börjar lägga in samma bilder som jag redan har på bloggen. Så mycket gillar jag inte återvinning.

Dags att somna till Mord i sinnet igen? Lyckades ju förra natten så jag försöker igen.


Måndag kommer att bli en alldeles underbar dag. En solig, varm höstdag.

Jag kommer att sova gott till klockan tio och vakna pigg och smärtfri.

Jag kommer att vara en riktig solstråle hela dagen. Ska sprida glädje över alla som finns i min omgivning (jag har varit elak idag).

Okej, jag försöker bara vara lite positiv. Om någon undrar. Ska bli en ny vana i mitt liv.

 

Kommentarer

Postat av: MyyZz

Publicerad 2006-10-10 04:54:41

Det har faktiskt varit ett par såna dagar här... helt otroligt. Hoppas det fortsätter. Hög och klar luft. Men dåligt med vackra färger:-(

Positiv är bra att vara jag försökte med en fem positiva saker varje dag-lista... gick inte så bra .. men jag försökte iaf.

Postat av: Darkangel svarar MyyZz

Publicerad 2006-10-10 17:34:20

Jag struntar i den mentala träningen.
Det blir ingen ny vana i mitt liv.
Men jag försökte oxå. :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela