Darkangel

Mellan sommarens längtan och vinterns köld

Mord i sinnet

Publicerad 2006-10-08 02:59:55 i TV och DVD,

14

Ska titta på lördagens avsnitt av Mord i sinnet. Jag kan åtminstone spela in program som sänds i tv 4.
Men Robert-jävla-skit-boxen vägrar att fungera med min video.
När jag valde den billiga boxen så kollade jag med försäljaren om det stämde att man inte kan spela in ett program samtidigt som man tittar på ett annat program.
Jodå, det stämde. Men finns andra dyrare boxar som löser det problemet.
När dom stänger analoga nätet här så får jag investera i något bättre, tänkte jag.
Men jag får inte min video att spela in några andra program än från tv 1, tv 2 och tv 4. Spelar ingen roll hur jag kopplar sladdarna och söker kanaler.

Den här veckan har jag missat slutet av Prison Break, slutet av Desperate housewives och hela CSI Miami. Precis dom serier som jag ville se.
Bara för att jag har somnat.
Bara för att jag inte kan spela in serierna.
Och när avsnittet är slut så vaknar jag. Alltid!
Skit!

Kommentarer

Postat av: Gunnel

Publicerad 2006-10-08 14:57:19

Men det där måste väl gå att fixa. Har du ingen "expert" du kan fråga?

Postat av: Excessa

Publicerad 2006-10-08 19:56:06

Tänkte också se Mord i sinnet igår.. lurade till en stund innan den började o vips så hade klockan passerat midnatt.. var ut med vaktvovven o somnade om o sov till halv åtta i morse.. tror jag var lite trött.. men det var Väldigt skönt att sova!

Postat av: Anne-Maj

Publicerad 2006-10-08 21:17:34

Det är bajs med att spela in nu. Jag har inte orkat läsa i bruksanvisningen till de nya DVD och....Jag har ingen pli på fjärrkontrollen till den nya TV och DVD, ser inte symbolerna. Förstoringslaset måste fram, suckar..

Postat av: Ediets

Publicerad 2006-10-08 23:16:50

Jag känner igen mig i det där med att somna och vakna lagom till eftertexterna rullar... Lika irriterande varje gång!

Postat av: Darkangel svarar Gunnel

Publicerad 2006-10-09 01:39:19

Nej! Dom lyser med sin frånvaro. :(

Postat av: Darkangel svarar Excessa

Publicerad 2006-10-09 01:40:13

Jag lyckades somna mitt i avsnittet. Har ett svagt minne av att det var riktigt otäckt.

Postat av: Darkangel svarar Anne-Maj

Publicerad 2006-10-09 01:42:10

Vilket elände för dig med förstoringsglas och tröga manualer.
Jag är lite knäpp för jag gillar att läsa manualer. Har snart läst boxermanualen tills den faller i bitar.

Postat av: Darkangel svarar Ediets

Publicerad 2006-10-09 01:43:17

Det är bajs att vakna till eftertexterna. Jag känner mig lurad.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela