Darkangel

Mellan sommarens längtan och vinterns köld

Söt sotare

Publicerad 2006-10-31 00:44:18 i Dagens,

Vi hade sotare på besök idag. Mumma tyckte att det var lite obehagligt när dom klättrade upp på taket och slamrade runt som värst vid skorstenen.
Hon gör som hon alltid gör när något är obehagligt. Hon springer till mig. Idag tog hon med sig en av låtsasvalparna. Hon tittade på mig och kollade hur hon skulle göra. Bli rädd? Springa och gömma sig? Vara stor, farlig vakthund?
Jag var så trött att jag inte brydde mig särskilt mycket om något just då. Då kopplade Mumma av. Hon tog sin lilla låtsasvalp och gick och lade sig i hallen. Sen fick dom slamra på bäst dom ville.

Kommentarer

Postat av: Gunnel

Publicerad 2006-10-31 18:11:43

Visst känns det tryggt med riktiga vakthundar :O)

Postat av: Darkangel svarar Gunnel

Publicerad 2006-11-02 04:25:50

Jag är trygg med Mumma!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela