Darkangel

Mellan sommarens längtan och vinterns köld

Bilar och drömmar

Publicerad 2006-09-11 06:25:51 i Dagens,

Jag måste försöka komma upp i tid och avbeställa tiden på bilprovningen. Min fars bil ska besiktigas. Naturligtvis måste jag göra det. Han kör ju inte bil längre.
Min rygg värker för mycket för att köra hans extremt obekväma bilskrälle.

Jag skulle vilja sälja både min bil och hans bil och köpa en lite nyare bil åt mig. Men han är nog inte mogen att sälja sin bil. Dessutom får man inte så mycket pengar för en gammal bil.

Men några kronor kunde det göra.

Min bil rostar så förbaskat. Det är inte kul att sköta om och pyssla med en bil som rostar. Jag tappar intresset då.


Nu ska jag lägga mig och drömma om min Volvo-SUV.


SUV
Jag vill ha! jag vill ha! Jag vill ha! Jag vill ha!

Låt mig få sova nu! Please!


Update


Tiden på bilprovningen är ändrad.
Men jag är lite sur över att dom har stängt på internetbokningen hela natten.
Men trägen vinner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela