Darkangel

Mellan sommarens längtan och vinterns köld

Laddar

Publicerad 2006-09-16 08:17:33 i Min hälsa,

Om det är fint väder idag tänkte vi göra en utflykt. God mat och fika. Åka iväg en stund och njuta.
Men då måste jag vara vaken. Annars blir det svårt. Det får inte plats med en säng i bilen.

Så nu gör jag ett nytt försök. Jag får sova till ca 10 sen ska någon (inte jag) gå ut med hunden. Men jag vaknar av hennes glada skall! Min söta Mumma!

Om det blir en lyckad dag kan jag fortsätta sova till 12.

Och då ska jag på utflykt.

Mat på restaurang?

Eller njuta på klippor med något hopplock.

Fungerar bra vilket som. Bara det är gott!

Hopp i säng!

 

Kommentarer

Postat av: MyyZz

Publicerad 2006-09-16 11:53:41

låter inte alls så dumt .... jag är bara trött:-(

Postat av: Gunnel

Publicerad 2006-09-16 13:00:37

Här är det kanonväder idag. Hoppas det är detsamma hos dig. Vad jag gör...jo jag tvättar och tvättar och tvättar. Lite hundträning ska det bli på busen. Ojoj..han är bara 9 månader och lär inte komma till ro förrän omkring 2 år...så har inte tikarna varit. Vad kan det bero på?

Postat av: Darkangel svarar MyyZz

Publicerad 2006-09-18 05:22:12

Jag behöver något uppiggande. Amfetamin?
Näe, men rosenrot kanske?! Fast då blir jag väl överaktiv och översexuell istället.

Postat av: Darkangel svarar Gunnel

Publicerad 2006-09-18 05:23:05

Kanonvädret håller i sig. Tvätta borde jag göra också.

Postat av: musica

Publicerad 2006-12-06 10:26:03

http://www.musica.su0ereva99.org

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela