Darkangel

Mellan sommarens längtan och vinterns köld

Pyret eller sova?

Publicerad 2006-09-16 08:25:35 i Sweets for my sweet,

Telefonsex med Pyret är ett lockande alternativ. Det är avslappnande.
Eller ett vanligt trevligt telefonsamtal. Men han är ju lite sjuk. Kanske ska få vara ifred. Det är nog bäst.

Annars somnar jag så gott när jag vet att han lever. När jag vet vad han gör.


När han ringde efter tre månaders tystnad och jag fick veta vad som hänt så blev jag lugn.
Somnade som en stock redan klockan 11 på kvällen. Trygg igen.

Vi blir nog bra vänner tillslut. Känns ganska bra. Men jag vill veta när mina vänner blir sjuka.

 

Nej, nej, nej! Sängen var det!

Kommentarer

Postat av: MyyZz

Publicerad 2006-09-16 11:54:28

skönt att få vetskap ... inte bra alls att gå o oroa sig.
Telefonsex kan vara roligt;-)

Postat av: Gunnel

Publicerad 2006-09-16 13:02:23

Men då...har aldrig provat på telefonsex...kommer nog inte att göra det heller. Blir bara så full i skratt!
Men visst är det skönt att veta när ens vänner inte mår bra. Pyret...hm...det hette vår förra katt :O)

Postat av: Darkangel svarar MyyZz

Publicerad 2006-09-18 05:19:31

Jävla karl som inte fattar att jag tror att han är död varje gång han slutar att höra av sig.
Telefonsex var ju räddningen när jag var på tjänsteresor! :)
Gubbarna jag reste med var så tråkiga.

Postat av: Darkangel svarar Gunnel

Publicerad 2006-09-18 05:20:22

Prova det med gubben din om du reser bort nån gång. kan bli spännande! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela