Darkangel

Mellan sommarens längtan och vinterns köld

Spioner

Publicerad 2006-09-06 00:06:20 i Politik,

Nu har valrörelsen tänt till. Det har varit så lamt att jag börjat misströsta. Men när Marita Ulfskog är i tv och ser indignerad ut blir jag lite exalterad. Det finns ingen som kan se så indignerad ut som Marita Ulfskog.

I morgon vill jag se mer. Mer indignation. Mer blod. Mer svett och tårar.

Leijonborg svettades floder idag. Det var rätt kul att se honom torka pannan med en stor handduk. Jag trodde först att han torkade sig med en barnblöja men fullt så kul var det inte.

Jag saknar dock en svensk David Letterman eller Jay Leno som kan driva mer med våra politiker. Det är ingen i svensk tv som ens försöker vara lite elak. 

Kommentarer

Postat av: Malle

Publicerad 2006-09-06 11:18:31

O jag orkar inte, det får bli det gamla vanliga partiet.......orkar inte plugga in nytt ;)

Postat av: MyyZz

Publicerad 2006-09-06 19:55:55

men vi bor ju i lilla landet lagom ... där är man väl inte elak?

Postat av: Darkangel svarar Malle

Publicerad 2006-09-07 04:05:32

Men nu är det lite debatt!

Postat av: Darkangel svarar MyyZz

Publicerad 2006-09-07 04:06:03

Jo, nu ska vi vara elaka!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela