Darkangel

Mellan sommarens längtan och vinterns köld

Gäsp

Publicerad 2007-02-06 23:51:47 i TV och DVD,

Det måste vara något fel på mig.
För jag gäspade mig genom hela Greys’s anatomy.
Jag skrev kom-ihåg-listor, målade naglarna, bläddrade i en tidning… och gäspade.
Hade missat att det var ett extralångt avsnitt. Puh… så jag gäspade.

Det var väl en förutsägbar säsongsavslutning.
Klart att han måste dö. Vad skulle han tillföra serien senare?
Klart att dom måste ha sex igen. Annars faller ju hela seriens tema. Olycklig kärlek, otrohet…

Men vad är det för fel på mig? Som inte går igång på det här?

Kommentarer

Postat av: SoP

Publicerad 2007-02-07 04:50:24

och jag grät faktiskt över Denny- Vovven också.

Postat av: Linda

Publicerad 2007-02-07 09:17:33

Precis som ovanstående grät jag också...över vovven mest. Men blev fly förbannad över att "dom" var otrogna!

Postat av: Paula

Publicerad 2007-02-07 17:57:36

Jag grät floder - både för Denny och för vovven!
Måste vara nåt allvarligt fel på dig, "ler"
In another mood perhaps?

Postat av: Ediets

Publicerad 2007-02-07 18:22:24

Åh, jag grät massor när Denny dog! Jag ville verkligen att de skulle få varann, buhuu...
Under veterinärbesöket kom dock inga tårar, för då höll jag för öronen och blundade. Hade jag inte gjort det hade jag gråtit hjärtat ur kroppen, klarar bara inte av att se djur dö, speciellt inte hos veterinären. Blir bara så hemskt påmind om hur det var när min katt fick somna in hos veterinären.

Postat av: Mocca

Publicerad 2007-02-07 19:19:15

Jag blev grymt besviken på dubbelavsnittet. Och jag blev grymt besviken över att jag gissade fel på hur det skulle sluta. Jag gissade på att Burke skulle dö och Denny skulle fått hans hjärta....

I övrigt håller jag med i din analys!
-klockrent!

Postat av: Darkangel svarar SoP

Publicerad 2007-02-07 21:41:22

Var mest sorgligt med vovven.
Denny var trist. Han låg ju bara där i sängen. Bah...

Postat av: Darkangel svarar Linda

Publicerad 2007-02-07 21:42:55

McDreamy är en slemboll.
Men utan otrohet blir det väl ingen serie.

Postat av: Darkangel svarar Paula

Publicerad 2007-02-07 21:44:18

Jag ska spela in reprisen.
Hoppas att jag är på bättre humör då. :)

Postat av: Darkangel svarar Ediets

Publicerad 2007-02-07 21:46:53

Jag brukar ju gråta över tv-serier.
Men Denny fick inte mig att darra på läppen ens. Förlåt! :)

Veterinärbesöket var värre. Jag stängde både ögon och öron.

Postat av: Darkangel svarar Mocca

Publicerad 2007-02-07 21:49:53

Jag är glad att Burke överlevde. :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela