Darkangel

Mellan sommarens längtan och vinterns köld

Lycka i ett paket

Publicerad 2007-02-15 02:49:02 i Böcker,

Äntligen kom bokpaketet. Jag har väntat och längtat.
Nu har jag hittat en bok som är inspirerande.
En annan bok som är spännande.
Och en bok som får mig att gråta hejdlöst. Jag kommer att läsa och gråta hela natten nu.

Jag börjar med det som inspirerar. Resten får jag skriva om senare.

Det är en Idébok som Hedgehog-Sara och Linda K tipsade om tidigare.

”En kombinerad bok/anteckningsbok framtagen för att främja kreativiteten och uppmuntra till att fler idéer tas tillvara.”


Vilken ljuvlig bok!
Jag har bara bläddrat lite men är verkligen förtjust.
Tror att boken passar många bloggare. Missa inte!

Själv ska jag försöka övervinna min motvilja mot att ”kludda” i en ny bok.
Men det är ju det som är meningen. Herregud, ibland är jag verkligen bajsnödig.


Andra bloggar om:

Kommentarer

Postat av: Mocca

Publicerad 2007-02-15 16:20:18

Men vad skönt att höra att jag inte är ensam om att ha svårt för att kludda i en ny bok. Jag har grymt svårt för det. Har x-antal anteckningsböcker ligger hemma -som är för fiiiina att kludda i.
Galet *S*

Postat av: Gunnel

Publicerad 2007-02-15 19:53:18

Nu har jag varit in på bokus och läst om boken. Den är ju rätt så dyr och jag har ingen aning om vad jag ska ha den till. Snälla berätta!!

Postat av: Darkangel svarar Mocca

Publicerad 2007-02-16 01:56:04

Jag har alltid varit så!
Och den här boken är verkligen vacker.
Jag ska försöka. Men...

Postat av: Darkangel svarar Gunnel

Publicerad 2007-02-16 01:58:12

Kolla på Saras sida. Hon har skrivit lite mer om boken.
Jag ska försöka ta någon bild som visar hur fin den är inuti. Och skriva lite mer om den senare.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela