Darkangel

Mellan sommarens längtan och vinterns köld

Överslagshandlingar på natten

Publicerad 2007-02-11 22:41:07 i TV och DVD,

Ser på tv igen.
Jamen, jag gör andra saker också. Går långa promenader…
Äh, jag orkar inte berätta. Tar det sen.

Förra natten fick jag för mig att jag ville se lite film.
Går så bra att fixa saker via Internet.
När som helst. Hur som helst.

Så jag utökade antalet kanaler som jag kan se via Boxer.
Det som triggade mig var att tredje säsongen av House M.D. kommer att sändas på Canal+ snart.
Men sen ångrade jag mig.
Herregud, jag ser ju sällan filmer. Vad ska jag med filmkanaler till?
Ska jag ha fyra eller fem filmkanaler bara för att se en säsong av House?

Nu gick det bra att avboka tillvalet. Vad trevlig kundtjänsten på Boxer var då! :)
Under några dagar kan jag ändå se filmkanalerna. Så jag tänkte passa på.
Men… vad…
Hittar inga bra filmer. Hur kan det vara möjligt?

Kommentarer

Postat av: SoP

Publicerad 2007-02-11 23:29:15

Tycker alltid man redan sett allting i filmväg- eller så är det sånt man inte Vill se. Bland nyare filmer tycker jag inte att jag hittar nåt intressant- Jo, Eragon vill jag se sen när den kommer på dvd.Men visst gör man konstiga saker för en series skull- jag köpte en dvdspelare Till, enbart för att kunna se Angel o Buffy på DivX.

Postat av: Darkangel svarar SoP

Publicerad 2007-02-13 04:05:01

Har inte sett någon hel film ännu.

Men att köpa en dvdspelare för angel och buffan låter vettigt. :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela