Darkangel

Mellan sommarens längtan och vinterns köld

Tugga på

Publicerad 2007-02-10 06:34:57 i Dagens,

Nu ska jag försöka tugga mig igenom gamla inlägg.

Jag ändrar kategorier. Stryker några och lägger till andra.
Jag orkar sällan välja kategori nu när jag skriver.
Det blir för det mesta Dagens eller Lite av varje.

Det kunde lika gärna stå bla bla bla som kategori.
Men det blir lättare att hitta gamla inlägg om jag använder kategorier.

Jag orkar inte göra allt på en gång så det kommer att se lite märkligt ut.
Blogsoft har ju inte heller världens enklaste system för ändringar av den här typen.
Men jag kämpar på!

Kommentarer

Postat av: Christina W

Publicerad 2007-02-10 06:45:45

Det är himla bra med kategorier. Inte minst när man söker gamla inlägg...men jobbigt att ändra om man inte gjort det från början. Satt själv och ändrade en del gamla inlägg för någon vecka sedan och jag är glad att det bara var några enstaka.

Postat av: Magda

Publicerad 2007-02-10 14:23:44

Satt också och städade i veckan. Tidsödande... Men skönt när det var färdigt!

Postat av: Darkangel svarar Christina W

Publicerad 2007-02-11 23:06:03

Jag ska aldrig mer göra om det här. :)

Postat av: Darkangel svarar Magda

Publicerad 2007-02-11 23:06:37

Tidsödande ja!
Jag ska byta blogg.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela