Darkangel

Mellan sommarens längtan och vinterns köld

Bättre?

Publicerad 2007-01-15 23:41:49 i Böcker,

Nu saknar jag en bra bok. En bra deckare.
Hittade inget som passade igår när det var strömavbrott.

Ljudboken jag kämpar med är tråkig.
Jag har verkligen försökt lyssna men tappar hela tiden koncentrationen.
Svårt med ljudböcker för mig. Jag är inte riktigt van ännu. Sen beror det på vem som läser.
”Lyssna och förundras när Julia Dufvenius läser Djävulsk risk” står det på Bokus sida.
Jag blir mest trött och irriterad.
Eller också är handlingen i boken ointressant. Jag vet inte.

Nu har jag beställt några böcker som jag hoppas mer på. Nej, förresten jag är ganska tveksam men ibland missar jag guldkorn bara för att jag velar så mycket.

Och jag hann bara klicka iväg ordern så upptäcker jag att jag redan läst två av böckerna. Jaha! Nu har jag avbokat dom.
Det blev bara två böcker kvar då.
Smuts av Katarina Wennstam och Snabba Cash av Jens Lapidus.

Kommentarer

Postat av: Sandy

Publicerad 2007-01-16 23:16:10

Katarina Everlöf och Thorsten Wahlund tycker jag är två superbra läsare! Däremot ska du se upp för Stefan Sauk, han är ingen favorit hos mig.

Postat av: Darkangel svarar Sandy

Publicerad 2007-01-16 23:23:26

Katarina Everlöf var härlig att lyssna på!
Jag får nog leta efter böcker som hon läst in! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela