Darkangel

Mellan sommarens längtan och vinterns köld

Modebloggar lite

Publicerad 2007-01-21 09:04:15 i Lite av varje,

jelly
Den här läppglansen köpte jag före jul. Jag älskar doften och konsistensen. Och skulle använda den till fest. Då passade den bra.
Men till vardagsbruk är färgen är för stark för mig. Jag köper nog ingen fler. Alla färger ser starka ut på bild även om det är svårt att veta hur de ser ut i verkligheten.

nagellack
Det här nagellacket hade en härlig färg.
Att jag spillde i sängen kan ju bara jag själv rå för även om det är första gången det hänt.
Jag blir lite nervös av dyra nagellack. :)
Kändes bara skönt att gå tillbaka till mina vanliga billigare sorter. Och nu vill jag ha en mer neutral färg.

satsuma
Det här ska jag däremot köpa så fort jag kommer till Body Shop. Har bara lite kvar nu.
Älskar doften.
Men jag är lite besviken över att Body Butter med blåbärsdoft försvunnit ur sortimentet. Jag njuter varje gång jag använder den burk jag har kvar.

Vad säger Mumma om dofterna?
Jo, hon är nöjd. Hon kommer alltid och vill slicka händerna när jag använt dom två sorterna.
Däremot avskyr hon Body Butter med jordgubbsdoft. Hon vill inte vara i närheten av mig när jag använder den.
Jelly pong pong var också helt okej!

Hon är en medveten hund!

 

Kommentarer

Postat av: Anna

Publicerad 2007-01-21 10:34:23

Tack för påminnelsen..bara måste till Bodyshop & köpa deras lotion med bergamottolja i...(bra vid solning)

Postat av: Malle

Publicerad 2007-01-21 11:01:20

Ja visst luktar Body Shop butters ljuvligt, dock blir jag galen på att de aldrig torkar! Köpte förra årets julbutter..kanderade citrusfrukter, äääääälskar doften men.....även om jag är blöt när jag smörjer in den så är den så fet att den aldrig torkar och det blir klibbigt och svettigt och man får inte på jeansen och....nä....tyvärr....den funkar bara på fötterna, hahaha. Har ju provat andra och ex. Oliven är inte alls så....denna är nog den värsta jag har haft till att vara fet och klibbig. :( Men gott luktar den.

Postat av: Paula

Publicerad 2007-01-21 19:02:24

Här är det armens läppsalva som gäller, haha! Läppstiften jag har är säkert 10 år gamla.,..mascaran brukar torka in mellan varven....
Men ta mig tillbax femton år i tiden, då gick jag inte ens till affären utan smink!
Sådetkanbli...
Ha en skön söndagkväll

Postat av: Darkangel svarar Anna

Publicerad 2007-01-22 01:35:06

Den har jag inte provat.
Men jag solar inte så mycket heller... :)

Postat av: Darkangel svarar Malle

Publicerad 2007-01-22 01:37:59

Man ska ta så lite Body butter. Annars flyter man runt i en enda klegga av... fett?
Jag har duschat bort eländet fler än en gång. :)

Men lite, lite så att det luktar så där gott!

Postat av: Darkangel svarar Paula

Publicerad 2007-01-22 01:41:05

Armens läppsalva använder jag jämnt. :)
Läppglans är lite guldkant.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela