Darkangel

Mellan sommarens längtan och vinterns köld

Möte

Publicerad 2007-01-16 02:22:51 i Dagens,

När jag gick ut från fiket så mötte jag en man på trappan.
Han hejade så glatt på mig.

Har du inte hunden med dig idag?
Frågade han.
Jodå, hon sitter i bilen! Svarade jag och log.
Jag tog i ända från tårna och log så glatt som jag bara någonsin kunde.

Sen gick vi åt varsitt håll.

Problemet är att jag inte vet vem mannen var. Kan för mitt liv inte minnas att vi någonsin setts förut.

Men det var ju mörkt ute.

Kommentarer

Postat av: Anna

Publicerad 2007-01-16 08:58:55

En flirt på gång? Du behöver inte säga det..beror detta på scarvsen Mumma har?...*skyndar mig att sätta dit Crisses scarf*...ha det gött gumman..;))

Postat av: Darkangel svarar Anna

Publicerad 2007-01-16 20:34:37

Ja, Mumma gör sitt jobb! :)
Men jag klantar bort allt. :(

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela