Darkangel

Mellan sommarens längtan och vinterns köld

Om viktiga saker

Publicerad 2007-01-11 23:49:25 i Dagens,

För en stund sedan vaknade jag till ordentligt. Hade dåsat en stund men plötsligt var jag klarvaken.
Det var något jag skulle göra som kändes ganska viktigt.

Jag sparkade av mig täcket och… Just där avbröt jag aktiviteten. Kom inte alls ihåg vad som var så viktigt. Helt blankt i hjärnan.


Skulle jag gå på toa? Nej, inte särskilt bråttom med det.


Kolla vilket väder det var? Det kändes varmt i sovrummet. Men jag kan meddela att temperaturen har gått upp. Det var ca 4 grader kallt när jag dåsade bort bland täcken och dunkuddar och ca noll grader när jag vaknade.


Byta trosor? Förklaring till denna udda (?) tanke kommer i nästa inlägg. Eller föregående inlägg. Det beror på i vilken ordning ni läser. Det beror också på om jag kan publicera något inlägg. Är visst problem nu igen.


Ta en värktablett? Ja, det är aldrig fel. Men det är ju bra om jag vet varför.

Nu har jag tagit en Alvedon Forte som extra krydda ovanpå dom andra värktabletter jag tar.
För jag har förjävla ont överallt. Har kört för mycket bil och jag kan inte vila mer just nu.


Duscha och tvätta håret? Tja, jag gjorde det för säkerhets skull. Kan hoppa över hårtvätten i morgon. Fryser så mycket på morgonen att jag inte vill tvätta håret på morgonen. Alltså, nu på vintern.

Jag gillar inte att bo i hus. Det är alltid kallt någonstans. I trappan, i badrummet eller där datorn finns.
Jag vill flytta. Men det var nog inte det jag tänkte på när jag sparkade undan täcket.


Nej, jag vet fortfarande inte vad som var så viktigt.

Om det inte var det här med bloggandet, förstås.

Kommentarer

Postat av: MyyZz

Publicerad 2007-01-12 12:36:09

känner igen det där ... bara sådär poff så vet man att man borde göra nåt ..... men det är borta ;-) Jag läser oftat i kronologisk ordning .. iaf din blogg.-)

Postat av: Darkangel svarar MyyZz

Publicerad 2007-01-13 03:08:58

Undrar vad som händer i hjärnan? :)

Jag läser också ofta i kronologisk ordning. Kan skumma texterna lite först.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela