Darkangel

Mellan sommarens längtan och vinterns köld

Shopping på låg nivå

Publicerad 2007-01-23 23:24:29 i Lite av varje,

Var i Birsta idag och konstaterade hur dött det är dagarna före lön.
Inte många som storhandlade på Ikea.

Några ensamma själar som virrade runt och letade sina vanliga affärer i Ikanohuset.
Det pågår en stor ombyggnation där. Alla affärer flyttas och jag virrade runt som alla andra.

Jag var lite rädd för att gå in i en affär.
Är som jag tidigare skrev lite sugen på att köpa några sminkprylar.
På Kicks kan jag komma loss ordentligt. Shoppa halva sortimentet just för att det är en ganska vanlig butik med ganska vanliga prylar. Både billigt och mindre billigt.
Jamen, nu var affären stängd idag så… Tja, billigt blev det.

Apoteket blev räddningen i nöden. :) På sminkområdet då.
Istället för läppglans blev det Försvarets hudsalva och Idomins läppbalsam. Den första använder jag… typ jämt…
Den senare är fan ett mysterium. Man ser ju inte klok ut när man smörjt läpparna. Ett tjockt vitt lager av klet. :(

Något som jag gillar är apotekets tvättkräm. Perfekt att tvätta ansiktet med. Torkar inte ut huden. Tar bort smink hur bra som helst. Billig!
Mina känsliga prinsesshänder blir inte så torra när jag använder tvättkrämen.
Och halleluja vad bra den är.

Kommentarer

Postat av: SoP

Publicerad 2007-01-23 23:39:58

Då ska jag testa den tvättkrämen ! försvarets använder jag också, fast efter att jag slutade jobba har jag den mest till kattfötter!

Postat av: Darkangel svarar SoP

Publicerad 2007-01-24 00:20:01

Gör det! Den har lite underlig konsistens bara. Påminner om...
Ja, det kommer du att se själv. :)

Postat av: SoP

Publicerad 2007-01-24 01:37:24

*skrattar* jag tror jag vet--*hahaa*

Postat av: Darkangel svarar SoP

Publicerad 2007-01-24 01:52:22

Jag tror också att du vet! :)

Postat av: Matildas fikarum

Publicerad 2007-01-24 10:30:39

Jag kan inte använda krämer, jag får finnar av allt! Skitjobbigt.

Postat av: Darkangel svarar Matildas fikarum

Publicerad 2007-01-24 20:37:15

Elände!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela