Darkangel

Mellan sommarens längtan och vinterns köld

Telefonsignalen från helvetet

Publicerad 2007-01-13 03:27:56 i Dagens,

Jag hade lyckats somna tidigt i kväll. Så ovanligt.


Sen blir det ett helvetes liv någonstans i sovrummet. Jag flög upp som om jag fått en elchock. Slog på väckarklockan för att få tyst på den. Alltså, jag drämde verkligen handen rakt på klockan. Ajaj.

Nu hjälpte inte det särskilt mycket eftersom det var mobiltelefonen som ringde.
Jag hade laddat hem en ny ringsignal och totalt glömt det.
Prison Break är en bra tv-serie. Oh ja!
Men ringsignalen skrämmer livet ur mig.
Ska byta nu.

Kommentarer

Postat av: SoP

Publicerad 2007-01-13 04:39:24

varifrån laddar Du ner ? tycker nästan alltid de låter illa o är svindyra-jag har en massa bra i andra mobilen- men när jag försöker få över den till nya får jag meddelande "kan inte flytta skyddat material" :-/ Men tur du inte slog sönder handen ?

Postat av: Anne-Maj

Publicerad 2007-01-13 08:15:45

Jesus! Nu är du vaken och kan inte sova... Ta ett glas mjölk (det har jag aldrig gjort!) och försöka sova.. Nähä men det är ju svårt! Hoppas lördagen går bra för dig. Sitter jag och väntar på dagens första kopp..

Postat av: Anna

Publicerad 2007-01-13 10:27:34

*he he*..fasiken va rädd man blir när det ringer så där..hjärtat hoppar upp i halsgropen...ha en bra dag..*kram*..

Postat av: Matildas fikarum

Publicerad 2007-01-13 11:00:35

Fy faen för ringande telefoner. Särskilt när man ska sova. Då svarar jag aldrig.

Postat av: Christina W

Publicerad 2007-01-13 11:00:36

Ibland när man läser inlägg så skrattar man högt...detta var ett sådant. Du beskrev det hela väldigt målande och jag kan se dig slå på väckarklockan....
Häromdagen pajade min mobilladdare och jag fick ta en gammal mobil (eftersom jag också använder mobilen som väckarklocka). Jag vaknade kan jag säga...till någon poplåt jag inte har en aning om vad det är... och inte nog med det - jag missade återuppringningen så resten av familjen fick "glädjen" att vakna när jag stod i duschen.

Postat av: Mocca

Publicerad 2007-01-13 15:00:55

*S* Förlåt, men du beskrev det hela så roligt.
Hoppas handen inte blev allt för illa åtgången.

Postat av: Malle

Publicerad 2007-01-13 15:03:04

Hihi, ja fan ta fok som ringer när man sover! Inte ha mobilen nära när du sover dock......strålningen u know ;)

Postat av: Darkangel svarar SoP

Publicerad 2007-01-14 02:30:52

Jag har inte gamla Sovjets nationalsång på min mobil! :)
Har inga roliga signaler alls. Så jag laddar hem nya!

Postat av: Darkangel svarar Anne-Maj

Publicerad 2007-01-14 02:31:42

Jag var väldigt vaken efter telefonsamtalet. :)

Postat av: Darkangel svarar Anna

Publicerad 2007-01-14 02:32:56

Nu har jag bytt tillbaka till den vanliga Sex and the city låten.
Åh, så tryggt! :)

Postat av: Darkangel svarar Matildas fikarum

Publicerad 2007-01-14 02:34:28

Klarar inte att höra Prison break låten hela natten. :)
Ibland stänger jag av ljudet. Det är skönt!

Postat av: Darkangel svarar Christina W

Publicerad 2007-01-14 02:36:33

Tur att jag inte har mobilen som väckarklocka! Då hade jag slagit sönder den.
Okej, jag hatar ju min mobiltelefon...
Nu fick jag en idé! :)

Postat av: Darkangel svarar Mocca

Publicerad 2007-01-14 02:37:54

Både handen och klockan klarade sig bra!
Clas Ohlson-klockor kan vara hur tåliga som helst ibland! :)

Postat av: Darkangel svarar Malle

Publicerad 2007-01-14 02:38:45

En del ringer alltid på natten! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela