Darkangel

Mellan sommarens längtan och vinterns köld

Hotell tack!

Publicerad 2005-12-19 01:54:52 i Lite av varje,

Nu gäller det att överleva sista veckan före jul. Med förståndet i behåll.
Jag har redan börjat få stresshuvudvärk. Jag får nästan panik när stresshuvudvärken kommer.

Är som jag skrev här  och här nöjd på jul nu.
Har ätit julbord. Mycket gott.
Pyntat och fixat så det är fint.
Köpt några julklappar.
Stulit en gran.

Nu vill jag dra härifrån. Ta min Mumma med i bilen och åka bort.
Ta in på hotell. Ligga i sängen och titta på tv. Beställa upp room service. Äta lyxig mat på rummet.
Skita i allt julfirande.
Bara mysa!
Är det någon av er som hatar julen som hänger med?

Kommentarer

Postat av: MyyZz

Publicerad 2005-12-19 09:15:14

japp .. o jag tar gärna med mig mamma oxo .. men bara om det finns bubbelpool:-) Fast .. hmmm jaja:-)

Postat av: Exotica

Publicerad 2005-12-19 10:22:42

Jag hänger mer än gärna på, allt för att slippa julstressen!

Postat av: Mocca

Publicerad 2005-12-19 19:28:51

Jag hatar inte julen, men jag ogillar den starkt!
Så jag hakar på:)
/M

Postat av: Darkangel

Publicerad 2005-12-20 01:13:54

MyyZz: Ska du tvinga ner mamma i bubbelpoolen. Eller...? :)

Exotica: Ja, på hotellet är julstressen förbjuden!

Mocca: Nej, jag hatar inte julen heller.
Det är lite överreklamerat bara.
Om man inte har familj. Sitta med föräldrar blir lite trist. Jag skulle hellre fira jul ensam. Tror jag. Fast då skulle jag väl också klaga! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela