Darkangel

Mellan sommarens längtan och vinterns köld

Lyxig läsning leder till fördärvet

Publicerad 2005-11-11 18:57:05 i Böcker,

I förra inlägget skrev jag om hur lyxigt det känns att läsa vanliga böcker. Det stämmer!

Men för mig gick det ju åt helvete med studierna och jobbet och…

Så ni som studerar får bara läsa boklistan. Inga deckare förrän ni är klara med studierna. Möjligen någon enstaka bok på loven. Om ni har klarat alla tentor. Annars är det förbjudet med nöjesläsning.
Ha mig som ett varnande exempel!
Det går åt helvete om man läser deckare. Samtidigt som man studerar. Och arbetar.
Så är det!



Kommentarer

Postat av: Anna

Publicerad 2005-11-11 19:11:50

Äsch....jag kan inte säga att jag går en pluggutbildmning....dock kommer en tenta snart och då måste jag stänga in datorn med hänglås någonstans...;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela