Darkangel

Mellan sommarens längtan och vinterns köld

Commander in chief saknar staben

Publicerad 2006-02-24 05:45:20 i Dagens,

Var är min stab? Som skulle fixa mina problem med bilresor, hundpromenader, medicinsk omvårdnad och pillerletande på golvet.
Jag skulle ju bli Commander in Chief. Eller möjligen världspresident.
Måste jag ha en valkampanj? Kan jag inte få bli Commander in Chief nu? Bara rakt av.
Det blir bara tröttsamt om jag ska bedriva en valkampanj i bloggen de närmaste månaderna.

Jag är ju sååå intressant när jag skriver om mina sjukdomar. Och om sex. Nja, brist på sex då.
Men ändå. Hur ska jag hinna med…?

Tv-serien med samma namn har jag tröttnat på för länge sen. Hon är ingen bra förebild. Kan ju inte prata med allt silikon i läpparna. Hon har en urusel stab.

Jag hade ju samlat ihop en underbar stab. Måste kolla upp det där.

Men nu ska jag droppa ögondroppar i ögonen och möjligen sova lite.
Ska kanske sätta mig på sängen innan jag använder mina ögondroppar. Så jag inte missar sängen och ramlar ner på golvet.
Ah, skit det samma. Bara jag får sova. En timme eller så.

Kommentarer

Postat av: Exotica

Publicerad 2006-02-24 06:02:50

Anmäler mig till jobbet (vad jag nu jobbade som) *haha*

Postat av: Darkangel svarar Exotica

Publicerad 2006-02-24 11:33:01

Vad härligt! :)
Jag kollade. Personlig sekreterare! Åh! Du skulle bara veta hur mycket jag behöver en sekreterare. :)

Postat av: Mocca

Publicerad 2006-02-24 11:45:33

Har läst om din vecka ;(
*kramarom*
Den gick ju inte så...med allt du har haft att göra. Du kanske kommer ihåg att jag anmälde mig som pressekreterare? Jag vill inte vara det längre. Jag anmäler mig som allt i allo ist.
Nu när jag har körkort så kan jag skjutsa dig och Mumma och du kan sitta bekvämt tillbakalutad. Jag kan uträtta dom där tråkiga ärendena och jag kan hämta grannen vid tåget, eller vad det nu kan vara.
Sköt om dig, och försök att se till att helgen fortsätter att vara "ledig".
*kram*

Postat av: Darkangel svarar Mocca

Publicerad 2006-02-24 11:53:13

Du är världens bästa, Mocca!
Tjejen med körkort! Vad kul!!!
Sugen på att köra bil nu?
Vi får fixa någon specialtjänst åt dig i staben. Får jag bestämma så ska jag väl fixa allt på bästa sätt!

Postat av: Bambi

Publicerad 2006-02-24 13:40:24

Jag kan hjälpa till med ekonomin!! Ta det nu lugnt i helgen, verkar ha varit en mindre bra vecka...
Håller tummarna för en bättre nästa vecka!

Postat av: Exotica

Publicerad 2006-02-24 13:44:08

Jag är redo att jobba!

Postat av: Ediets

Publicerad 2006-02-24 14:07:45

Säkerhetschefen anmäler sig härmed!
Hotbilden mot dig ser inte alls farlig ut för tillfället. Alla älskar dig och vill dig bara väl :)
Så jag skulle även kunna axla ansvaret för ditt personliga välmående, se till att du bara får bo på drömhotell när du är ute och kampanjar, får fri massage- och spabehandlingar överallt och alltid omges att sexiga karlar som lyder din minsta vink :P

Postat av: Random

Publicerad 2006-02-24 20:10:19

Ugh. Hoppas du piggnat till och mår bättre.

Postat av: Anna

Publicerad 2006-02-25 19:22:06

Bara allmänt cool anmäler sig! För det skulle jag vara sist, men jag kan hoppa in som secret service med. Om jag får ha solbrillor och öronsnäcka.

Postat av: Darkangel svarar Bambi

Publicerad 2006-02-26 01:47:37

Du, det behöver jag någon som håller koll på! :)

Känns bättre nu när jag fått klaga lite! Inte ens fel på bilen gör mig alltför upprörd.

Postat av: Darkangel svarar Exotica

Publicerad 2006-02-26 01:56:41

Bra!
Nu är du ju fin i håret!
Och har nya stövlar. Ifall du behöver sparkas. :)
Och visst var det en MP3 spelare på en bild?
Fullt utrustad alltså!

Postat av: Darkangel svarar Ediets

Publicerad 2006-02-26 01:58:37

Alla älskar mig?
Vad bra!

Jag ser fram emot hotell och alltihopa! :)

Postat av: Darkangel svarar Random

Publicerad 2006-02-26 01:59:51

Yes!
Nu har jag klagat så nu mår jag bra! Man får väl klaga av sig på bloggen?!

Postat av: Darkangel svarar Anna

Publicerad 2006-02-26 02:01:37

Du är så cool så du får självklart ha solbrillor och öronsnäcka!
Så kan du ju boxas också! :)

Postat av: Random

Publicerad 2006-02-26 02:56:08

Man får göra precis vad man vill på bloggen! Men man måste aldrig.
Isn´t it lovely?

Postat av: Darkangel svarar Random

Publicerad 2006-02-26 11:39:36

Det där har du rätt i! :)

Vad gör du vid datorn kl 02.56 på lördag?
Jaja, jag är nyfiken som vanligt. Förlåt!
Det finns ju folk som jobbar också!:)

Och så jag som inte har något bättre för mig. Haha!

Postat av: Random

Publicerad 2006-02-26 20:18:03

Jag jobbar mycket kvällar så min dygnsrytm är trasig.

Postat av: Darkangel

Publicerad 2006-02-26 23:52:22

Okej, nu vet lilla nyfikna jag. :)

Trasig dygnsrytm låter bekant!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela