Darkangel

Mellan sommarens längtan och vinterns köld

Kaffe och painkillers

Publicerad 2006-01-27 22:33:56 i Dagens,

Jag har läst era bloggar. Återkommer med kommentarer.
För som RANDOM påpekar i kommentaren här så är jag så trött att jag inte kan skilja mellan en hammare och en koltrast. Hahaha!
När jag kollade hans blogg för att skriva något riktigt dräpande svar så ser jag att Google gör reklam för la Redoute katalogen i just hans blogg nu! Då kom jag av mig!
Jag har läst modebloggar sen i juni och ännu inte riktigt fattat vad la Redoute katalogen är.
Jag vet att jag är lite trög! Eller kanske ointresserad av att köpa kläder.
Men nu hittade jag länken utan att behöva anstränga mig. Tack!

Nu tar jag några painkillers och lite kaffe och kommer snart tillbaka. Men först ska jag kolla la Redoute katalogen.

Kommentarer

Postat av: Gunnel

Publicerad 2006-01-27 23:29:11

la Redoute har fina grejer. Men jag blir lite less när deras reablad kommer. En broschyr med massa nummer och sidor som hänvisar till katalogen. Tror dom att man sparar kataloger hur länge som helst...dumma eller?

Postat av: Darkangel svarar Gunnel

Publicerad 2006-01-28 17:59:35

får nog studera katalogen när jag är lite mer pigg!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela